کد خبر 356396
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

میلاد میداوودی مهاجم سایپا با گلی که مقابل پرسپولیس زد تبدیل به چهره ویژه این مسابقه شد.

به گزارش مشرق، شماره 10سایپا که در دقیقه 63 وارد میدان شده بود گل 37 متری خود را در دقیقه 64 وارد دروازه نیلسون کرد. میداوودی بعد از بازی با سایپا درباره اتفاقات بازی با پرسپولیس و گلی که در این مسابقه زد صحبت کرده است.

- از بازی تیمت مقابل پرسپولیس صحبت کن.

خوشبختانه بازی مهمی را بردیم و با سه امتیازی که از این مسابقه کسب کردیم به رتبه چهارم جدول رسیدیم. در حال حاضر بعد از تیم‌های تراکتورسازی، استقلال و سپاهان جزو صدرنشینان لیگ محسوب می‌شویم و با ادامه این روند می‌توانیم خودمان را به صدر نزدیک‌تر کنیم.

- گل ویژه‌ای در این مسابقه زدی و یاد روزهای اوج میلاد میداوددی را دوباره زنده کردی.   

در طول سال‌های فوتبالم گل‌های زیادی از راه دور زده‌ام و می‌توانم بگویم این سبک از گلزنی را خیلی خوب بلدم. مدت‌ها بود که دلم می‌خواست یک گل راه دور بزنم و خدا را شکر می‌کنم که این گل را در بازی مهمی مقابل پرسپولیس زدم.

- می دانی شوتی که زدی دقیقا از چه فاصله‌ای وارد دروازه شد؟

به طور دقیق نه اما آنالیزور تیممان معتقد بود که توپ از فاصله‌ حدود 35 متری وارد دروازه شده است.

- کلا برنامه‌ای برای گلزنی از راه دور داشتی؟

مجید جلالی در زدن ضربات ایستگاهی و شوت‌های از راه دور دستم را باز گذاشته و گفته بود که در زمان‌هایی که در بازی هستم این توپ‌ها را من بزنم. در تمرینات اخیر هم به صورت اختصاصی روی شوت‌زنی و ضربات ایستگاهی کار کرده بودم.

- در کل راه گل زدن به پرسپولیس را خوب بلدی. این چندمین گلت به سرخ‌ها بود؟

با این گلی که در بازی دیروز زدم چهار گل به پرسپولیس زده‌ام . دو گل در استقلال اهواز، یک گل با استقلال تهران و یک گل هم با پیراهن سایپا.

- این ارتباطی با استقلالی بودنت ندارد؟

خب به هر حال من از بچگی استقلالی بودم و همیشه مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشته‌ام. با این حال انگیزه گلزنی به پرسپولیس را در زمانی که پیراهن استقلال اهواز و استقلال تهران را به تن می‌کردم بیشتر داشتم و در بازی دیروز بیشتر هدفم نتیجه گرفتن سایپا بود.

- با توجه به اینکه در ترکیب ثابت تیم نبودی و خیلی دیر وارد میدان شدی فکرش را می‌کردی که در این بازی گل بزنی؟

باور کنید می‌دانستم که در این بازی گل می‌زنم و این را حتی شب قبل از بازی به یکی از دوستانم گفته بودم. می‌دانستم که حتی اگر 5 دقیقه به میدان بروم به پرسپولیس گل می‌زنم.

- مثل اینکه بعد از گلت نیلسون برای دقایقی دچار مشکل شده است. ماجرا از چه قرار است؟

به هر حال ضرب شوتی که زدم زیاد بود و از بالای سر نیلسون وارد دروازه شد. او لحظاتی روی زمین افتاد و توپ هم به تور گیر کرد و برای اینکه توپ را از تور خارج کنند بازی برای دقایقی متوقف شد.

- قبول داری که خیلی بدشانسی که در بازی که تو گل زدی، ورود دوربین‌ها به ورزشگاه ممنوع بود؟

قسمت بود که این اتفاق بیفتد و از این بابت ناراحت نیستم. مهم این بود که سایپا با تک گل من بازی را ببرد که این اتفاق افتاد و ناراحتی برای پخش نشدن صحنه گلم ندارم.

- حتما می‌دانی که هوادارن استقلال از این گلی که به پرسپولیس زدی خیلی خوشحال هستند.

بله آنها خیلی خوشحال بودند و از دیشب در صفحات مجازی و تماس‌هایشان به من لطف داشته‌اند. من خاطرات خوبی با آنها دارم و هیچ وقت محبتشان را فراموش نمی‌کنم. با این حال در حال حاضر در خدمت سایپا هستم و نتایج تیمم برایم مهم است. اما از آنجایی که می‌دانم استقلالی‌ها از این گل خیلی خوشحال شده‌اند گلم را به آنها تقدیم می‌کنم.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس